Råd om psykisk ohälsa

Tegelsten

Trådstartare
Jag efterlyser folk med erfarenhet av psykisk ohälsa med skadebeteende, personlig erfarenhet eller som anhörig spelar ingen roll (själv är jag nära anhörig), för råd och tips eller så bara stöttning och allmänt prat om saken...

I PM, då jag inte vill skriva ut mer info än så här.

Jag efterlyser folk med erfarenhet av psykisk ohälsa med skadebeteende, personlig erfarenhet eller som anhörig spelar ingen roll (själv är jag nära anhörig), för råd och tips eller så bara stöttning och allmänt prat om saken...

I PM, då jag inte vill skriva ut mer info än så här.
Skicka pm du. Jag har lång erfarenhet av psykiatri, behandlingar och terapier. Bl.a som jag gärna delar med mig av eller bollar med dig :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 558
Senast: Twihard
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 155
Senast: Gunnar
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 433
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 070
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar