H
Hanna
Nu vet jag att det är över ett år tills det är dax, men jag tänkte bara höra vad ni har för tips och råd.
2009 ska mitt sto vara med som 4-åring på kvaltitétsbedömningen.
Jag är helt grön inom detta så vad är igentligen bäst, att läsa på och lära sig hur allt går till och visa henne själv eller anlita någon som visar henne?
* Vad kan det kosta i så fall? eller är det helt inviduellt?
Har lite beslutsångest eftersom man vill ju kanske anlita någon som visar henne för att kunna få så bra bedömningar som möjligt, men ändå känner jag att vad kul och vilken upplevelse det skulle vara att kunna visa henne själv! hmm...
* Vad föredrar/föredrog ni?
Vad kan jag göra redan nu för att "förbereda" eller "träna" henne lite mer extra på som speciellt kommer att ske på kval.bedömningen?
Ja, som tex löshoppa mycket i vänster varv... ?
/Hanna
2009 ska mitt sto vara med som 4-åring på kvaltitétsbedömningen.
Jag är helt grön inom detta så vad är igentligen bäst, att läsa på och lära sig hur allt går till och visa henne själv eller anlita någon som visar henne?
* Vad kan det kosta i så fall? eller är det helt inviduellt?
Har lite beslutsångest eftersom man vill ju kanske anlita någon som visar henne för att kunna få så bra bedömningar som möjligt, men ändå känner jag att vad kul och vilken upplevelse det skulle vara att kunna visa henne själv! hmm...
* Vad föredrar/föredrog ni?
Vad kan jag göra redan nu för att "förbereda" eller "träna" henne lite mer extra på som speciellt kommer att ske på kval.bedömningen?
Ja, som tex löshoppa mycket i vänster varv... ?
/Hanna