Räcker ett år?

D

Dimma

Halloj, jag funderar på att starta i en Lokal tävling med D-ponnyn jag har. De går av i Oktober och min syrra ska hoppa LD och jag LC. Min fråga är då: om jag köper en Lokallicens nu (Augusti), räcker den till årsskiftet iår, eller till Augusti 2005?
Tar det alltid ett år innan licensen går ut eller är det undantag?
Får dessutom jag och min syster rida två olika klasser på samma ponny samma dag?
Mycket tacksam för svar! :banana:

Sv: Räcker ett år?

Om du betalar in en Licens nu, så gäller den till årsskiftet. Sedan får du betala in för en ny licens som gäller hela året 2005 (Vid årsskiftet då).
Ja, ni får starta två olika klasser på samma ponny.

Som Jojjo_blondin skrev. Att licensen räcker bara till åsrkiftet, sedan måste man skaffa ny licens som räcker till nästa årsskift (Januari-December).
Man får starat med olika ryttare och på lokaltävling får ponnyn max göra 3 starter.

okej, tack så mycket, då väntar jag med tävlingen... :)

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 335
Senast: Grazing
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 372
Senast: hhere
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 550
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama