grimman
Trådstartare
Står i valet och kvalet att betäcka mitt sto som bara får hovböld på hovböld och inte har varit helt igång på ett år snart.
Eftersom det verkar lite för jobbigt att få Stalypso så är jag nu inne på Quite Capitol. Har bara sett en åring efter honom men tyckte att han verkade trevlig både i temperament och kroppsbyggnad (så mkt man nu kan säga om en åring
).
Verkar passa på mitt låånglinjerade jättesto som jag tänkte testa hopphings på nu. Hon är 176 cm hög och e. Nostradamus - Chapman - Marduk och det lilla hon har hunnit med att visa när det gäller hinder har hon gjort jättebra.
Cyllene, du som har sett QC lite
har du även sett avkommor och vet du möjligtvis något om hans hovar (form då min är platthovad). Har pratat med dem som tar in honom hit och det var även de som hade åringen och där kunde man inte se några platta hovar trots 4 vita fötter (men det beror ju även på mamma).
Eftersom det verkar lite för jobbigt att få Stalypso så är jag nu inne på Quite Capitol. Har bara sett en åring efter honom men tyckte att han verkade trevlig både i temperament och kroppsbyggnad (så mkt man nu kan säga om en åring
Verkar passa på mitt låånglinjerade jättesto som jag tänkte testa hopphings på nu. Hon är 176 cm hög och e. Nostradamus - Chapman - Marduk och det lilla hon har hunnit med att visa när det gäller hinder har hon gjort jättebra.
Cyllene, du som har sett QC lite