Quarter på foder

LaLu

Trådstartare
Är det någon som vet vart man kan annonsera/söka efter en seriöst satsande ryttare som vill ta en quarterhäst på foder?

Sv: Quarter på foder

....Här!

Jag söker quarter eller paint men håller på att renovera gården just nu och måste lägga pengarna på det. Därför vore drömmen en foderhäst. Vill ut och tävla på lite högre nivåer men med min nuvarande häst kommer jag inte högre än D-C. PM:a mig!

Hm, det borde ju vara ssuperlätt att hitta spekulanter iaf:angel:

Bästa är väl att höra med tränare/stora stall. vad är det för inriktning på hästen?

//Gilly

Skicka din häst hem till mig direkt :)

... annars kan du annonsera på olika annonssidor som tex lyckyrider, hastannonser, bukefalos, hastnet, blocket, mm.

ah,vi är ju grannar

har blivit indoktrinerad o funderar faktiskt på en sån däringa.

bara den inte lutar för mycket neråt där fram:)

Det är hingsten vi har funderingar på. Nu är det dock bestämt att han ska till tränare i två månader efter HjoKo. Sen har vi inget bestämt så vi är lite öppna för förslag. Han ska avelsvärderas i vår....o sen ska vi ha hem honom till betäckningssäsongen....

Det är hingsten vi har funderingar på. Nu är det dock bestämt att han ska till tränare i två månader efter HjoKo. Sen har vi inget bestämt så vi är lite öppna för förslag. Han ska avelsvärderas i vår....o sen ska vi ha hem honom till betäckningssäsongen....

hade det inte varit en hingst hade jag varit intresserad... ^^ Men som en del andra sagt - det går alltid att annonsera.. och det är absolut inte helt fel att höra sig av till några tränare man gillar.. dom har ofta elever på jakt efter tävlingshästar...

Ja..hade det inte varit en hingst så hade jag kanske också varit intresserad.
Måste också säga att eran "Rune" är en riktig snygging :love:

Letar du efter en seriös ryttare med tävlingsambitioner?
Då finns Jag här....
Maila mig på Sorkballe@hotmail.com
vid intresse, så ska jag förklara mer :)

Den har min kompis nu :D.
Finns ju inte så många qh hästar som lånas ut på foder så jag misstänker att det är samma ;)

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
Hundhälsa Min lilla hund på 5 kg skulle behöva ett hög energi foder, dock hittar jag bara sånt för stora hundar, och han har svårt att tugga dem...
Svar
10
· Visningar
616
Senast: Milosari
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
525
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
662
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka