Quarter-/Morganuppfödare i Europa

Starforsaken

Trådstartare
Hittar ingen passande häst i Sverige och tänkte då börja söka mig utåt i Europa i stället... Någon som har något tips om hemsidor till uppfödare/hästar till salu?
Även erfarenheter tas tacksamt emot. Kostnader?

Sv: Quarter-/Morganuppfödare i Europa

Är öppen för det mesta, men vill helst ha en morgan eller quarter. Har bara inte hittat något som riktigt passar... Pris runt 40.000. Gärna grövre modell (jag rider kallblod vanligtvis). Jag gillar trail, men kan anpassa mig för hästens skull. Inte över 1.60, sto eller valack, 1-2 år... Söker ingen superstam eller nån som kan gå hur långt som helst, bara en blivande tränings- och tävlingskompis för lättare nivå.

Liknande trådar

Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
837
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
2 078
Senast: Solstig
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
789
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka