pyssel-ögon

emlem

Trådstartare
Någon som har något bra tips på vart man kan få tag i plastögon variant större till sina pyssel?
Just nu är jag på jakt efter ett par svarta halvklotsformade med ögla på undersidan. Det enda jag hittar är minivarianten av dessa eller platta svarta knappar.
 
Jag har dessa i 12 mm. Men jag är med osäker på vad du menar? har du nån bild eller länk?
46860742-xWYNT.jpg
 
Nej jag letade efter helsvarta till min happypotamus. Tror att jag hittat rätt nu, menar ögon som liknar dessa
RGp1csO2Z29uLTE1.jpg
 
Google förstår inte alltid vad jag vill,ett ytterst frustrerande I-landsproblem, tydligen så ska man söka på djurögon för att hitta det jag vill och inte knappögon :banghead:
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 294
Senast: Sassy
·
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
820
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Esmeralda
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
573
Senast: Fideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp