Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag (min hulda moder) fick tag på en dyr pusselmatta på lokala leksaks- och färghandeln härom dagen. Hon tog på eget initiativ också ett 500-bitars pussel med enhörningar, regnbåge och slott tjusigt photoshopat till någon sorts helhet.Jag fick tag i en billig pusselmatta på gekås idag. Så när familjen åkt hem imorgon kommer den och mitt nya pussel åka fram på köksbordet.
Den här pusselmattan som påstods funka upp till 2000 bitar är för liten till mitt 2000 bitars pussel.Jag fick tag i en billig pusselmatta på gekås idag. Så när familjen åkt hem imorgon kommer den och mitt nya pussel åka fram på köksbordet.
Vad roligt! Älskar hans pussel. Har ett med juligt motiv som ligger och väntar. Var en låda med två julpussel i en så det andra lade jag förra året.Precis köpt pussel för 700 spänn tack vare denna tråden
Detta ser jag fram emot att ge mig själv i julklapp och få lägga i mellandagarna (snälla, håll tummarna för att 2,5 åring fattar grejen och inte häller ut alla bitarna på golvet, att katterna inte lägger sig i lådan och får med sig hälften av bitarna i pälsen och att hunden inte tuggar på alla bitar som ofrånkomligen kommer att ligga på golvet! )
Sen får mamma och pappa ett 3000-bitars pussel med en vingård och lillebrorsan ett 1000-bitars med en lekplats (tänker ge det som en hint ifrån hans systerdotter! ) i julklapp.
Alla från Jan van Haasteren!
Den här sensommaren och hösten har jag börjat lägga pussel. Nu när hösten är här på riktigt och kvällarna är mörka och bäst spenderade inomhus så kan jag väl knappast vara ensam om pusslandet? Jag hoppas i alla fall inte det! Därför tänkte jag att vi som är pusselbitna kan ha en tråd där vi snackar allt som berör pussel.
Så berätta och dela med er! Hur många bitar har det perfekta pusslet? Ska det vara ett klottrigt eller cleant motiv? Svårt eller mysigt, eller en lagom blandning? Var handlar ni pussel? Någon tillverkare som har extra bra pussel?
Låt pusselläggandet börja!
Ni har inspirerat mig, ju! Tack. Vi hade alltid ett pusselbord vid jul när jag var liten. Inte pusslat på jättelänge, men känner mig pepp nu. Jag behöver något lugnt och lätt att göra med min tid.
Jag ska börja med några repriser från barndomen. Min favorit var ett runt 500-bitars med kattdjur från WWF som det visar sig att min mamma har kvar!!! Hon kommer med det imorgon.
Samma här! Nu fick jag feeling på att ta fram det runda kattpusslet. Tack.ÅH! Jag har två runda pussel kvar från dem sedan barndomen! Ett med en val i mitten och ett med flamingos. Älskade dem verkligen! Vet typ var varje bit ska vara
Min sjuåring pusslar pussel på 100-200 bitar lite beroende på svårighetsgrad.Fråga, om någon vet, vilken nivå på pussel är lämplig för ett barn i 7-års åldern? Förstår att det är individuellt, men har liksom ingen uppfattning om 20 bitar eller 500 bitar är mer rimligt.
Fråga, om någon vet, vilken nivå på pussel är lämplig för ett barn i 7-års åldern? Förstår att det är individuellt, men har liksom ingen uppfattning om 20 bitar eller 500 bitar är mer rimligt.
Köp!Alltså, jag är lite sugen på det här.
Visa bifogad fil 81908