Pulsmätare

Djurjouren

Trådstartare
Nu ska jag investera i pulsmätare och jag vill vet avilken som är bäst.
Jag vill köpa en helt färdig, jag vill inte försöka pussl aihop en massa elektroder och sändare utan det ska vara klart. Trådlöst är trevligt om det funkar. GÄrna med ett dataprogram till.
Vilken ska jag ta och var hittar jag den?

Sv: Pulsmätare

Om du kan få hem den från USA så är det mest prisvärt att köpa en Polar CS600 därifrån (den för humant bruk) och sedan köpa till en gjord till häst. Det är en sådan jag fortfarande väntar på...

Sv: Pulsmätare

Jag som kört med Polars i ett halvår är supernöjd, enkelt med att bara sätta fast elektrodbandet runt hästen, fixa kontakt mot hästen, trycka 2 ggr på knappen så är man igång.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
R
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
1 063
Senast: Squie
·
Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
720
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
238

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka