Puls band körning

Ulli

Trådstartare
Hej har en fundering puls band till människa funkar de till hästar? Non som kört med de? Dom som är till för hästarna inom travet är så dyra funkar det så hade de vart toppen.:)

Bifogade filer

• FB_IMG_1503860646143.webp
    FB_IMG_1503860646143.webp
    82,5 KB · Visningar: 18
Nä, det tror jag inte fungerar. Den pulsmätaren jag har är ett långt resår på och med två invävda mottagare av puls och en liten sändare som går till armbandsuret.
Kan inte tänka mig att en mottagare för en person går att bygga om.

Läste ett annat inlägg och sär funka de när dom red iallafall. Så nu är frågan om man får kontakt när man sitter bakom och kör om non provat det.

Jag har testat en polar h10 till min ponny, och det funkade dåligt. Använde den ihop med appen polar beat. Den hade svårt att ta upp pulsen trots klippt päls och blågel. Har en ny polar trotting nu och det stor skillnad.

Det finns adapter så att man kan använda sändaren från en människomodell, och sedan knäppa på hästdelen. Det är nog 10 år sedan jag köpte det, men då kostade de 35 dollar.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Måste få ventilera mig lite och hoppas på att få lite kloka ord. De senaste åren har varit kaos för mig både jobb och hästar. Har...
Svar
18
· Visningar
2 673
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka