Pulp Fiction-stjärna i knipa

PIRU

Trådstartare
Ving Rhames hundar bet ihjäl anställd
Karaktärskådisen Ving Rhames känd från filmer som Pulp Fiction och Mission impossible har hamnat i rejäl knipa.
Stjärnans hundar tros nämligen ha dödat stjärnans fastighetsskötare.

I filmen Pulp Fiction spelar Ving Rhames den stentuffe gangstern Marcellus Wallace. Känd för att ha slängt ut en man genom fönstret för att han gett hans fru en fotmassage.
I verkligheten verkar Ving var minst lika tuff och det avspeglar sig på hans val av hundar.

Hade mastiffer och bulldogs
Nu verkar det dock som hans mastiffer och bulldoggar har tagit livet av hans anställda fastighetsskötare och allt i allo.
Mannen hittades död i fredags morse på husets gräsmatta, med hundbett över hela kroppen.
Polisen utesluter dock inte att mannen dött av andra orsaker och därefter attackerats av hundarna.
Ving Rhmaes har inte gått att nå då han verkar befinna sig utomlands.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1133544,00.html

Sv: Pulp Fiction-stjärna i knipa

Ja, vad ska man säga!
Lite äckligt om nu "vaktmästaren" varit död före, varför skulle hundarna ge sig på en död kropp, Ännu värre då om han levde och de dödade honom:eek:

Varför skulle hundarna inte ge sig på en död kropp? De tuggar ju gladeligen på annat dött de kommer över.

Ja precis? jag är övertygad om att hade min tax levt och hittat en död kropp i skogen hade han lagt sig och rullat på den:rofl:

När jag svimmade så försökte min dobermantik väcka mig genom att krafsa med föterna och dra i mina kläder. Hade jag varit avsimmad länge/död hade hon nog kunnat ställa till det rätt rejält.
(samma tik kunde ha dränkt mig vid ett tillfälle)

För ett par år sedan så dog en kvinna av trubbigt våld mot halsen, hon hade tydligen svimmat i hundgården och hundarna hade hoppat och trampat på henne...
(Fanns en rapport i hundsport, de första rapportena i kvällstidningarna sa att hon blivit ihjälbiten - men så var det tydligen inte)

Ja precis? jag är övertygad om att hade min tax levt och hittat en död kropp i skogen hade han lagt sig och rullat på den:rofl:

Min förra shäfer/rottis-korsning skulle nog släpat med sig liket hem för att spara till fredags-gottet. :p :crazy: Han tuggade på allt äckligt han kunde hitta - men hey, det är en hund!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka