H
hermitage
hej kan man ha både pullburk och käkremen så man kan ha checken i käkremmen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Drar hon in huvudet skulle jag satta pa ett z - guide eller barbit for att fa ur huvudet. Hoppar kaken av nar hon galopperar passar den inte. En annan sak om den hoppat av nar hasten gar fort i trav, da gor den ju ratt och kaken fungerar. Galopperar hasten bor du hjalpa den. Forst och framst saklart med att kolla upp kusen. Ar detta gjort, fa ut huvudet och korta kaken en bit.
Har du kort kak brukar det funka att skara av "sakerhetsremmen" och kora utan. Har du lang kak men anda vill ha pullburk samtidigt (typ vid jogg) racker det oftast att ha ett lite langre snore som du satt at endera sidan. Det ar ju mer som sakerhet och behover oftast inte sitta at sa att det stor.
Pa min som har no choke bytte jag ut kindstroppen till kindkedja som kak. Dar satte jag ett kort snore som jag knyter fast i sparrgrimman. Han gar utan kak och no choke nar han gar langsamt sa det blir inga problem med an slapp kedja osm flyttar pa sig heller.