Nalasmatte
Trådstartare
Är ps träns en billigare i Falsterbo? Isf hur mycket? Är det värt att vänta med att köpa tills man är där?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ånej, inte dyrare. Däremot har många ÅF olika priser från början.Det tror jag inte. Nu kan jag inte svara för PS specifikt, men om något (i allmänhet) brukar saker snarare vara dyrare än vanligt på FHS, än billigare.
Ånej, inte dyrare. Däremot har många ÅF olika priser från början.
Jag är ganska prismedveten, och har besökt Falsterbo iaf i 10 år, jag skulle säga att de flesta andra också är ganska prismedvetna och inte köper "bara för att".
Dom brukar ha rättså bra mässpriser på alla deras saker tycker jag. Absolut värt att vänta!
Tränsen är rättså stora i storleken. Till min förra häst som låg mellan cob och full så var full JÄTTE stort. Nu till den nya som har ett normalt full huvud så har jag det inspänt till Max i nästan alla hål! har haft tre olika modeller och det har varit samma med alla.
Min häst är normal/liten full och på henne är high jump lagom i full så jag skulle inte heller säga att de är stora i storleken. Men jag har inte testat fler modeller än high jump så det kanske kan vara olika.
Kan det skilja mellan nya och gamla? Har ett HJ till låns - gamla modellen. Och det är ordentligt stort i full tycker jag. Hästen har normalt full, och båda remmarna på nosgrimman är på innersta och det skulle eg behöva göras fler hål.
Om någon är i Falsterbo o går förbi ps monter får ni gärna skriva vad de har för pris på High jump
Jag var i deras monter idag och jag har för mig att det var rabatt på de flesta tränsen, men är inte stensäker. Jag kan kolla imorgon.