Prova på!

E

Essepesse

nån som ska på en prova på kurs på Strömsholm i sommar??
jag vill jätte gärna gå:love:

Sv: Prova på!

Ska (förhoppningsvis) på tre.veckorsläget där i sommar..väntar på svar

några felr som anmält sig till kurserna där?
pröva på förra året var riktigt lyckade, ville slippa skolan och plugga in grunderna lite mera så drog tid på 3, 4 dagars pröva på och de var riktigt bra!

Min kompis försöker få iväg mig på en kurs den 1-4:e mars men vad har man föräldrar till om inte glädjedödande :mad: ?

Carolinplayer: de e becca va?? vilket läger ska du på??

Ja ska gå på 2a i sommar:) med mina kompisar;) var där förra året å va helt sjukt kul:love: längtar redan...:rofl: rekommenderar dem verkligen!!

ååh!!!:love: jag o en kompis ska nog oxå dit:D om jag har råd:angel: måste skaffa sommarjobb snart:angel: :smirk:

ja milou caroline player är jag:P det är bara checka presentations rådet ananrs,
och jag rekomenderar alla att komma" men 2A e full vad jag vet resten är det fritt fram på!

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Ja, den eviga stora frågan. Finns det nån bekväm BH? Jag har dagen till ära fått på mig en vanlig t-shirtbh från Lindex. Den skaver i...
Svar
19
· Visningar
921
Senast: SiZo
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte göra en dagboks tråd här. Inte för jag har nåt jätte viktigt att skriva om eller att jag tror att jätte många är så...
2
Svar
23
· Visningar
3 821
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: bobbbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Luktar gnagare?