prova bomlös sadel?

M

mimmis

Jaghar förstått att det är an barock-torsion (bomlös) på gång, är det någon i stockholmstrakten som har en torsion jag skulle kunna provsitta i? Gärna på en snäll häst? Jag behöver inte rida, bara sitta för att känna om det är värt att låna hem en och se om det skulle passa hästen.

Maila mig gärna och är det någon som vet något nytt om barockmodellen så dela med er...
hej, lena

lena_oja@hotmail.com

Sv: prova bomlös sadel?

Det beror på vilken typ av torsion du vill provsitta. Själv har jag en trekking, men den är långt ifrån representativ för alla torsions modeller. Nu vet jag ju inte vilken typ barockmodellen kommer bli heller.

jag vill provsitta så många som möjligt...tror jag vill ha en dressyr el barock - hur nu den blir - men jag vill hemskt gärna provsitta en trekking - maila gärna!!
lena_oja@hotmail.com

har någon erfarenhet av en flexion sbs - ser ut som en vanlig engelsk sadel men utan bom? såg den på nätet men hittar ingen återförsäljare i sverige/lena

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har fått hem min första häst (engelskt fullblod) och har funderingar kring sadel. Jag kan lite om att passa ut sadlar men har...
Svar
7
· Visningar
1 404
Senast: Ace
·
Hästmänniskan Nu måste jag få skriva av mig och få lite input och andra människors synpunkter i detta. Vet inte själv vad jag ska göra och tiden...
Svar
2
· Visningar
1 231
Senast: Dorinda
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag...
2
Svar
33
· Visningar
8 149
Senast: As_Vegas
·
Utrustning Hej! Jag vet inte riktigt vars denna tråd ska ligga men, flytta den gärna! Jag har ett stort halvblod på 175cm som är jätte vild. Jag...
Svar
12
· Visningar
2 322
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama