JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Propulsion tar vägen via Olympiatravets final?
Moderator
Hästnyheter
Efter den stora uppvisningen på Umåker i lördags – nu är Propulsion klar för Elitloppet. Inbjudan kom på onsdagen. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Det är dukat och klart för vårens första stora batalj. På lördag avgörs Olympiatravet på Åby. Startfältet är klart. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Uppståndelsen blev stor när Nuncio ”bara” blev tvåa i lördags. Men satsningen mot Olympiatravet ser ut att fortskrida. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Startfältet till söndagens Finlandia-Ajo är klar. Fem svensktränade hästar finns med. Propulsion börjar från ett bakspår. ...
Källa /...
Kelpie eller ESS?
Hundavel & Ras Personligen så skulle jag kika mot kelpie, jag gillar att hålla mig till vallhundsgruppen och även om jag mellan varvet får ett stort...
Bulldoozer
26 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 48
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Nu har Skalman äntligen blivit begravd bredvid den gamla stallkatten Ruth som fick somna in i höstas.
Trott
39 minuter sedan
Svar: 514
Visningar: 26 724
Katt
Allt om bur till bilen
Övr. Hund Jag ringde till aterforsaljaren har och fragade. Jag har konstaterat att Jag inte alltid ar sa duktig pa att mata, sa det var enklare...
hastflicka
Idag kl 14:56
Svar: 62
Visningar: 2 476
Hund
Valack besatt av sto
Hästhantering Har inte haft någon som betett sig riktigt så hysteriskt som du beskriver din ponny men min erfarenhet är att sådant beteende brukar...
Kristall10
14 minuter sedan
Distansritt
Islandshäst Det var inget bra svar men meningen var väl att distansryttarna i Sverige är duktiga. En vältränad islandshäst,uj vad starka de är. Det...
tara
26 minuter sedan
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Ja jag fattar det också! Själv var jag oerhört skeptisk tidigare i mitt hästliv, nu försöker jag väl mest leta efter resonemang som...
the_connemara
28 minuter sedan
Svar: 456
Visningar: 22 497
Grenar