JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Startfältet klart – Här är allt om Olympiatravet
Moderator
Hästnyheter
Det är klappat och klart med ett nytt franskt inslag i Olympiatravet. Det är Voltigeur de Myrt som återkommer till Åby. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Kan det bli en sista minuten-resa till Olympiatravet för Propulsion? Han gör i vilket fall sin första start i Sverige för året i...
Hästnyheter
Uppståndelsen blev stor när Nuncio ”bara” blev tvåa i lördags. Men satsningen mot Olympiatravet ser ut att fortskrida. ...
Källa / Läs...
Hästnyheter
Olympiatravet blev inte vad de flesta nog hade trott. Nuncio galopperade direkt i starten. I stället var det Lionel som snodde...
Elaggregat
Anläggning Men det är sönder troligen då det inte blinkar hela tiden och inte tickar alls? Tänkte jag skulle gå med det till affären jag köpt det...
aglaonema
13 minuter sedan
Valack besatt av sto
Hästhantering Ja så var det för oss också. Jag kände inte igen min stressade häst och det visade inget tecken på att minska. Jag var orolig att min...
animalasia
21 minuter sedan
Uppfödning Portugal
Avel Jag har haft en import, en hingst som var sagolik. Jättesnäll och lätthanterad för alla och trygg. Nu har jag en dotter till honom och...
animalasia
25 minuter sedan
Svar: 5
Visningar: 224
Avel