propositioner

I

Isisen

Finns det någon vänlig själ som kan berätta för mig var jag enklast hittar propositioner till alla tävlingar i Sverige (eller ialla fall södra halvan av Sverige). Tycker att jag letar och letar men hittar inga...:crazy: Eller är det så illa att det inte är så många tävlingar...

Sv: propositioner

Tusen tack! :bow:. Hur kan jag ha missat detta...:smirk:. Men det var ganska dåligt med tävlingar. Inga tävlingar i Halland eller Småland...

åhjo, skrapar du ordentligt så ;) Småland har dock bara en i år, och det är DM på Udden den 1a september.

Ja det är klart :angel: Fast Hermanstorp har redan varit och Falkenberg är efter SM...Men Falkenberg åker vi nog till ändå. Lagom resa och roligt att komma till ett nytt ställe :). Tack:bow:

Liknande trådar

Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
834
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 286
Senast: Äpplet.
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
644
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka