Propositionen ändrad !!

K

kentflikkan

Är anmäld till en tävling om två veckor. Skickade in anmälningsblanketten i god tid. Men nu när jag kollar hemsidan står det att proppen är ändrad! Den måste ha ändrats dom senaste dagarna...

Hursomhelst så är jag anmäld till en L:B bed. ackumulator (förklass) och en Lätt B + 5 cm MiniDerby..
Det är tre klasser, och den första var från början en L:B.

Dom har nu ändrat så att den första klassen är en L:C.

När jag anämlde mig ville jag gärna ha förklass L:C..och eftersom dom nu ändrat det till just L:C, funderar jag på om jag ska ringa och fråga om man kan ändra ? det borde man väl ändå kunna, eller?

men nu blir jag å andra sidan fundersam på om jag ska byta förklass eller inte! hmm....*funderar*

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Propositionen ändrad !!

Ring och fråga du, du kan inte få mer än ett nej.

Sv: Propositionen ändrad !!

Byta klass får man göra utan att betala efteranmälningsavgift, dock kommer du troligtvis att starta bland de efteranmälda, dvs bland de första.

Liknande trådar

Hästvård Varning för sjukt långt inlägg!! Håller på och ältar.. Har varit på återbesök hos vet idag och hästen är fortfarande halt. Jag...
Svar
19
· Visningar
5 212
Hoppning Nu är det så här.. Jag har anmält mej till en tävling, en L:B och L:C men nu i startlistor och ryttarmeddelande står det att det är L:C...
Svar
7
· Visningar
1 015
Senast: starcraft
·
Avel Sällar mig oxå till skaran och ber om hingsttips! Vill ha synpunkter och hingsttips åt mitt ena halvblodssto. Demeter är e...
Svar
3
· Visningar
930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka