Promenad-/löpbandet Attract HMT-1030

Sasse

Trådstartare
Jag tänkte jag skulle skaffa ett löpband och fick erbjudande från min kollega att köpa hennes begagnade. Ett Attract HTM-1030. Är det någon som har erfarenhet av det? Jag tänkte i huvudsak gå på det, men kanske även springa. Min kollega har själv ingen uppfattning om hur bra/dåligt det är eftersom det inte har använts hos dem.

Om det inte är något att ha, finns det några andra som är värda att titta på som inte springer iväg i flera tusenlappar?
 
Jag har ett attract men vet inte modell. Bra band som används mest till powerwalk men man kan även springa på det. Bra i sin prisklass skulle jag säg.
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 364
Senast: Imna
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 682
Senast: mackan
·
Kropp & Själ Visste inte om jag skulle lägga denna som kropp och själ eller skola och jobba, men det gör väl detsamma. Om någon listar ut vem jag är...
2
Svar
33
· Visningar
4 211
Senast: AchyBreaky
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 509
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp