Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättefint bord! Du kan ju alltid använda varmluftspistol för att ta bort färgen....Jag hittade ett bord jag fick gratis!
Tänker avluta det då jag gillar träfärgade möbler om de är gedigna. Är den ful under kan jag ju måla den sen i så fall.
Men kan inte avluta förrän bebisen är född. Känns som alldeles för starkt medel för en gravid Visa bifogad fil 13319
Men visa bild! det behöver ju inte va helt klart, en under tiden bild är också kul att se!Snart färdigmålat i tvättstugan! Och idag har vi varit och köpt material för avloppet och hyllan som maskinerna ska stå på. Tror det kommer bli bra! Framförallt praktiskt för min rygg och arm, men kul om det blir fint också förstås
Men visa bild! det behöver ju inte va helt klart, en under tiden bild är också kul att se!
Visa bifogad fil 13937
Här var ett lager målat sen kom vi på att vi borde måla taket med
Nope, huset är inte sålt! Vi har haft lite strul med spekulanter, så vi valde att plocka bort huset och lägga ut det framåt sommaren igen, och även att ta bort prutmånen som fanns i det gamla priset.@Fritidsryttare Är huset sålt nu? Blir det något med gården?
JISSES! Ja det är helt sanslöst.Nope, huset är inte sålt! Vi har haft lite strul med spekulanter, så vi valde att plocka bort huset och lägga ut det framåt sommaren igen, och även att ta bort prutmånen som fanns i det gamla priset.
Vi har kikat på lite objekt, men man kan väl lugnt konstatera att allt som innehåller ordet "häst" i beskrivningen får folk att gå helt bananas.
Gården vi kollade på sist hade jag inte lagt en spänn över en miljon på; då det krävs åtminstone två miljoner för att få till den standard som vi vill ha med annan uppvärmning, risken finns att fastigheten kommer tvångsanslutas till kommunalt V/A (kan kosta upp mot 350 '), fönsterbyten osv osv. Det var 40 min pendling in till stan med bil och marken som var till höll inte ens för att hålla shettisar på i min värld.
25 familjer kom på visningen och sen drog den iväg med 600 000:-...
Känner igen det där. När vi skulle pcka och flytta och jag hade 3 v kvar av graviditeten så var min insats att kpka kaffe och peka vart sakerna skulleProjekt kök är igång! Vi har rivit ur det gamla golvet helt med bjälklag och allt. Hade öppet ner till jord en vecka knappt, nu är det nytt undergolv med isolering och innergolvet för värmeslingorna är lagt. Så nu kan man gå där igen, skönt! Just nu ska det reglas nya, raka innerväggar, nytt tak som ska dölja elen och så ska vi riva lite bruk på murstocken. De närmsta dagarnas arbete. Observera att jag som är gravid och inte mår alls bra inte räknas in i "vi". Min insats sträcker sig till att försöka städa lite efter männen, försöka hålla ordning i resten av huset lite halvt och hålla alla glada på arbetshumör.