Den där jäkla kranen kom ju aldrig igår heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas de funkar bra med slang så länge då ni kanske kan få rabatt på den om den är levererad senare än sagt?Den där jäkla kranen kom ju aldrig igår heller
Hoppas de funkar bra med slang så länge då ni kanske kan få rabatt på den om den är levererad senare än sagt?
Beställt nya vitvaror till köket = ruinerad
Nu är det väntans tider på de flesta av dom och under tiden "roar" jag mig med att röja ur skåpen... om man inte använt något som står i skåpen de senaste 20 åren, visst får man skänka bort det då med gott samvete
Hahaha, njae jag har (nog ) ingen mat/kryddor som är 20 år gammalÄr det torra matvaror/kryddor eller typ en gammal elvisp du syftar på? jag är all in på att skänka bort allt man ej använder!
Det där sista har jag oxå funderat på,vem tusan har köpt allt man har?Hahaha, njae jag har (nog ) ingen mat/kryddor som är 20 år gammal
Men gott om diverse redskap och mojänger...
Jag har dessutom börjat undra vad allt kommer ifrån...
Kan inte se bildernaNu är det klart!
Hade visst glömt att ta förebild så den är från mäklarens bild och inte samma vinkel, men som det såg ut när vi flyttade in.
Vi rev skafferiet och satte in kyl och frys i typ...juli augusti eller nått.
Har stått stilla sen dess men nu fick maken ett ryck och det är klart!
Meh Hm får lägga upp dom på buke då kanske!Kan inte se bilderna
Snygg tapet! Hade funkat fint i vårt hus också, kollade på den tror jag när vi skulle tapetsera sista rummet.Idag har jag hämtat hem tapeterna till sista sovrummet. Det blev den här:
Visa bifogad fil 12359
Om vi får en eller två hela helger att jobba på så är rummet rätt så klart sen.
Andra saker som är på gång är att glasmästaren ska höra av sig när våra nya isolerglaskassetter till vardagsrummet är klara för montering och elektrikern ska komma och besikta elen och göra lite omdragningar åt oss. Vi ska få en leverans av innerdörrar och våra nya sovrumsgarderober ska komma från Danmark.
Jag har också börjat planera nya köket lite mer konkret och sett ut vitvaror samt skapat en inköpslista i ikeaappen för alla köksskåp och luckor. Jag börjar snart jobba så jag vill ha så mycket planeringsarbete som möjligt klart innan dess.