Programhantering!

Jag har nog gått det när jag pluggade ekonomi på komvux... För min del så tyckte jag
att kursen var lite onödig. Vi höll på med Word mest och det kan jag sen innan. Jag
fick väl lite mer direkta kunskaper än vad jag hade innan och mer korrekta benämningar
på saker. Vi höll även på lite med PowerPoint och där är mina kunskaper lite sämre.
Det beror alltså helt på vilken nivå du ligger på, jag tyckte som sagt att det var
ganska onödigt. Du lär dig helt enkelt att använda programmen och lite av vilka
finesser som finns.
 
Jotack efter två dagar har jag gått igenom WORD enligt läraren skulle det ta en och halv vecka...Eh. Gör provet på tisdag i alla fall. Det är i mina ögon superenkelt och onödigt! Men kursen ger mig 100 poäng i alla fall!
 
Jo det är ju mer för totala datornybörjare. Vi skulle typ skriva texter och göra indrag :eek:
eller kanske en anfang :eek:
Kan du tänka dig??
Hade ett MVG....
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
356
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 334
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp