program till Arvet från Rosemond hill???

Status
Stängd för vidare inlägg.
Z

ZandraBson

Hej.
Jag håller på och spelar Arvet från Rosemond Hill. Men när jag har gjort första banan på andra spelet så stängs spelet bara av och det kommer upp någon typ av "error" ruta och sedan går det inte att fortsätta. Vet någon vad för program eller liknande som jag måste skaffa för att få det o funka???? Kan jag även kanske uppdatera någon video sak på datorn? Har läst något om det....

snälla hjälp

Sv: program till Arvet från Rosemond hill???

kan vara vad som helst.. vad står det på error meddelandet?

Sv: program till Arvet från Rosemond hill???

Tror du på fullt allvar att du får mer svar om du startar en massa trådar med samma änme?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 528
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
36 619
Senast: Paddington
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 240
Senast: Amk
·
Tjatter Hej buke! Jag har återupptäckt mitt gamla Arvet från Rosemond Hill-spel från 97- och jag ser ut såhär när jag spelar: :love: Men...
Svar
1
· Visningar
1 423
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka