Program att spela upp Mp3:or i.

D

Dasjenka

Eftersom Winamp konstigt och plötsligt har slutat fungera skulle jag behöva tips på liknande program där man kan spela upp mp3:or.

Problemet med Winamp är att jag inte kan öppna alla mina musikfiler längre. Jag är tvungen att öppna en musikfil i taget och det är rätt ohållbart med tanke på att det säkert är 1500 låtar det rör sig om.

Någon som vet något bra (och gratis!) program som är ungefär som Winamp? =) Behöver absolut ingenting avancerat..! (och helst inget program där det medföljer spionprogram..)
 
Sv: Program att spela upp Mp3:or i.

Har du testat att installera om WinAmp? Ibland brukar det hjälpa mot de mest konstiga problem...

I annat fall kan man t.ex. använda sig av iTunes som är ett gratis program, finns här: iTunes
Funkar riktigt bra tycker jag. :)
 
Sv: Program att spela upp Mp3:or i.

Tack för tipset! =D

Ja, jag har installerat om Winamp flera gånger, men får det inte att fungera ändå. =/
 
Sv: Program att spela upp Mp3:or i.

som en anna redan tipsat om iTunes betydligt bättre än winamp enligt mig men så var det över ett år sedan jag hade winamp
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 459
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har varit iväg på ett fyradagars yogaretreat. Har aldrig varit på något liknande förut, men wow vad härligt det var!! :love: Temat...
Svar
0
· Visningar
530
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp