"Proffs hö" på rekommendation av veterinär

Die_Frau

Trådstartare
Vi har en häst med magproblem som vi ska sätta på special hö, det ska finnas något företag som odlar och säljer hö året runt av toppkvalité. Men veterinären som rekommenderade detta kom tyvärr inte ihåg vad företaget heter. Om någon känner igen detta så kan ni väl skicka ett PM till mig om vilket företag detta kan tänkas vara. Hästen är utredd veterinärt, så inga oklarheter kring detta. Men ska gå på diet med denna typen av foder under några veckor på rekommendation av veterinär.

Sv: "Proffs hö" på rekommendation av veterinär

equiforage horsegrass kanske? :)

Sv: "Proffs hö" på rekommendation av veterinär

Horsehage kanske?

Liknande trådar

Hästvård Från ingenstans har nu min andra häst också fått fång. Min gamla shettis hade en känning förra våren när hon släpptes i en obetad hage...
2
Svar
22
· Visningar
4 959
Foder & Strö Fick hem min 25 år gamla valack. Han har tappat vikt :( Överlinjen saknas så gott som helt. Han är insjunken vid manken, har inga "lår"...
2
Svar
22
· Visningar
3 806
Senast: a1agnlju
·
Hästvård Startar en ny tråd om min häst och hennes magbekymmer. Allt började för ca ett år sedan när hon fick kraftig kolik, distriksvet kom ut...
Svar
15
· Visningar
3 215
Senast: Boerperd
·
I
Foder & Strö Jag funderar på hur mycket mark man skulle behöva för att förse 2 stora hästar i medelhårt arbete med genomsnittligt näringsbehov med...
Svar
13
· Visningar
5 617
Senast: IrishDraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka