Professional's Choice

_smiles

Trådstartare
Hej!
Jag funderar på att skaffa Professional's Choice skydd till min häst, men det finns ju olika typer. Har försökt hitta vad det är för skillnad mellan dem, men inte hittat något.

Finns det någon vänlig själ här som kan förklara skillnaden mellan SMB Elite, SMB II och SMB-3?

Tack på förhand!

Sv: Professional's Choice

Kan inte svara på din fråga men jag köpte elite och jag har varit nöjd med dom. jag köpte de större paketet så man får allafyra skydden och bootsen.

II sitter längre ner, och skyddar över karlederna, så med Elite kan det vara att rekomendera boots till. Men dom skyddar lika bra!

:)

Slänger in två bilder bara, så kanske du kan se lite hur de sitter:

Elite:
22151319.jpg

II
22315619.jpg

Skillnaden syns mycket bättre på dina bilder än på produktbilderna. Tack :)

Haha det får du avgöra själv :rofl:
Hon är u: Liza MBL
e. JJ Barred king
och ue: den BERÖMDA Fiftys king cutter! :D

Jag har Elite men det kommer alltid in sand från underlaget in under. Speciellt på bakbenen och min häst blir jätteiriterad av det. Har någon haft samma problem?

Så blir det ibland för mig, men man får vara jättenoga att man sätter skydden rätt och spänner dem ordentligt. Eftersom de är lite skålformade lägnst ner, för att passa kotan, måste det ligga precis runt kotan och den nedre remmen vara spänd och ligga bra. Då brukar det inte komma in så mcket sand.

Liknande trådar

Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
637
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 899
Senast: starcraft
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 248
Senast: Görel
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka