M

maxxxime

Jag har problem med viridian room och har hittat allt utom dom förbannade sticksen alla pratar om... Alla andra verkar ha haft lätt för att hitta dom eftersom det inte står en enda hint om vart dom kan vara i någon tråd (har läst igenom dom alla :eek: )
Vet någon så kan ni väl hjälpa mig???
Jag vet att denna tråd inte skall vara på detta forumet men det är ingen som bryr sig på dataforumet
 
Sv: Problem

I synnerhet när du vet att tråden inte ska ligga på Senior bör du inte lägga den där.

mandalaki/moderator
 
Sv: Problem

Ok det löste sig jag hittade stickorna
Ledsen igen mandalaki
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 172
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
2
Svar
22
· Visningar
3 992
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 689
Senast: Enya
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 599
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp