Problem med Windows media player

vilse

Trådstartare
Vill se Idol på tv4's hemsida. När jag trycker upp klippen står det att jag måste installera wmp 11.

När jag försöker installera det står det sedan att den insticksmodulen inte är tillgänglig...

Försöker jag plocka hem det från deras hemsida så hittar jag inget wmp för vista, bara xp?

Saken är dessutom den att datorn bara är någon månad gammal, och windows media player är installerat. Jag vet inte vilken version (var kollar man det?) men det borde fungera tycker jag... :p

Någon som kan hjälpa? :crazy:
 
Sv: Problem med Windows media player

Ett väldigt bra tips om än inte svaret du vill ha är att byta program totalt. VLC är ett bra och enkelt uppspelningsprogram, även Media player classic är också en väldigt bra spelare som klarar många codecs. WMP är ganska kasst.

Båda är helt gratis.
 
Sv: Problem med Windows media player

VLC har jag redan... Hur får jag den att välja det programet istället? :D
 
Sv: Problem med Windows media player

Högerklicka på filen du vill spela upp och tryck på "öppna med...", sen väljer du programmet. Alternativt öppna VLC och bara dra filen till spelaren.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
724
Senast: Malin_L
·
IT & mobiler Vi fick ärva en gammal iMac från sambons föräldrar. Utifrån vad jag förstår är det en iMac 11,2. Vi försöker nu återställa den...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: pajaztar
·
IT & mobiler Jag håller på att bli galen! Här är min lista på problem jag har just nu: - När jag är inne på Bloglovin' så kan jag bara klicka upp ca...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Ava22
·
IT & mobiler Min dator slutade fungera innan jul och vi har lyckats lokalisera att det är Windows som inte vill vara med längre. Nu är jag pa jakt...
Svar
16
· Visningar
1 381
Senast: tomten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp