Problem med Sims 2 djurliv...

gul_zebra

Trådstartare
Har installerat Sims 2 djurliv. Efter en jävla massa problem med att kopiera cracken (jag suger på datorer ja) så gick det till slut :idea: Satt på spelet men neheeejdå, klickade vid det där tjosanet när det slås på och folk dansade och skiten hängde sig bara. Ur med skivan, startade om och startade djurliv igen. Lät bli att klicka och så fort den kom fram till sidan med alla rutor som ska fyllas i när den laddas hängde sig skiten igen :mad: På mammas dator däremot funkar det alldeles finfint.

Nå, vad göra? Förklara som för en 5-åring tack.. :crazy:

Sv: Problem med Sims 2 djurliv...

Klarar din dator av system kraven för djurliv? Lr har du och din mamma "likadan" dator? Crackar man ett spel så ska man inte behöva ha skivan i, därav att man använder crack... Men ibland så kan de göra att spelet hänger sig för att den "söker" efter något från skivan...

Hoppas att detta blir till någon hjälp...

Och ändå funkar de inte på din men de funkar på hennes? Nu tänker jag vara taskig, men har du funderat på att instalera om the sims 2 och djurliv på din dator för att se om de blir bättre? Jag spelar inte själv sims så jag tänkte bara komma med lite förslag, hoppas att de löser sig för dig... Vet hur iriterande de kan vara när de inte fungerar...

Hoppas att du får de att fungera, annars så lånar du mammas dator när du vill spela...

Har inte provat det nej, ska göra det sen :)

Brukade låna mammas innan jag fick nuvarande men den är alltid upptagen, så jag försöker ju hellre få det att fungera på egna...

Hoppas du får de att fungera bara...

Liknande trådar

F
IT & mobiler Jag har en hel del problem med EA download manager/The Sims 3, där jag registrerar och laddar ner uppdateringar, som måste fungera för...
Svar
2
· Visningar
3 060
Senast: Fozzie
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 728
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Jag får inte The Sims 2 att fungera på min dator med Windows Vista. Efter att jag har installerat och ska försöka starta spelet så...
Svar
1
· Visningar
1 064
Senast: Josefiine
·
F
IT & mobiler Förra veckan fick jag hjälp att omformatera hårddisken, eftersom datorn var sprängfylld med skit och därmed helknäpp. Fick tillbaka en...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur