Problem med nätverkskort/drivrutiner

Det är ju just det som är problemet, datorn tar inte emot USB-stickor. Den reagerar inte när man stoppar in dem, i så fall hade ju den USB-stickan som jag köpte hos Kjell & co funkat :) Jag misstänker att drivrutinerna saknas för det med..
Min dator gjorde så en gång. USB-stickan "fanns" inte, eller om det stod att filerna inte kunde läsas. Som tur var kunde jag kolla upp saken på nätet och i Windowshjälpen och det visade sig bero på att jag stängt av automatiska uppdateringar i Windows, så då kom inte uppdateringarna för USB-stickans drivrutiner.

Det hjälper ju inte dig nu men kan vara bra att veta för alla som har problem med USB-stickor.

Den som blåst ut datorn borde väl kunna fixa det där åt dig?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
901
Senast: Fideli
·
IT & mobiler Jag håller på att bli totalt tokig här. Jag har en dator och en router. De har fungerat bra ihop och jag har helt automatiskt kunnat...
Svar
8
· Visningar
2 641
Senast: aiquen
·
IT & mobiler Jag har hamnat i ett ekorrhjul när jag ska hjälpa min åldrige far att få ordning på hans iPad... Han fick den för tre år sen - inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 565
Senast: Elementary
·
IT & mobiler Hjälp mig. Jag är skitless på min dator och mitt internet hemma. Jag har ett trådlöst nätverk i vardagsrummet. Det funkar bra. I alla...
Svar
16
· Visningar
1 477
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp