Problem med min MacBook Pro

Masqueradee

Trådstartare
Jag håller på att bli galen!

Här är min lista på problem jag har just nu:
- När jag är inne på Bloglovin' så kan jag bara klicka upp ca tre bloggar, den fjärde blir bara en vit sida som "laddat klart" men visar inget.
- Jag försöker uppdatera iPhoto genom vanliga uppdateringssidan och där står det att jag ska använda "köp"-sidan istället men när jag gör det, alltså uppdaterar via Köp står det att jag ska använda Köp istället :banghead: På köp-sidan står det dessutom att jag kan uppdatera operativsystemet (?) men när jag klickar det står det att jag ska gå till uppdateringssidan för att uppdatera men där finns ingen uppdatering!
- Jag kan bara se vissa klipp på SVT-Play, och max ett klipp, annars står det "detta klipp är inte tillgängligt"
- När jag går in på Netflix eller Facebook blir det ibland som en dålig HTML-version där allt bara är som i en enda lång meny på vänster sida.

Jag blivar galen! Har provat att stänga om datorn, försökt att se om det finns några nya uppdateringar någonstans men hittar inget... Har nu även uppdaterat min Adobe Reader, men det verkade inte hjälpa.
Någon som har något förslag på vad som är fel?! :arghh::rage::arghh:
 
Sv: Problem med min MacBook Pro

Safari. Har problem med att det även blir "Safari hittar inte databasen" när jag går in på vissa sidor, och efter typ femte försöket så funkar det O_o
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp