Problem med hästägare i TDB

PiperGarden

Trådstartare
Skulle uppdatera hästlicensen för i år, tänkte impuls-anmäla till en tävling nästa helg. Hästen hade licens förra året. Jag lyckades lösa en meetinglicens till mig, men vid hästens licens tog det stopp?
För att beställa den måste jag söka upp ägare bland registrerade på TDB, men jag finns inte med? :confused: Är inloggad på mitt eget konto, så rimligen borde jag ju finnas som kontoinnehavare... :D
Klickar jag in på hästen står jag som ägare. Ska ringa på måndag om jag inte får löst det innan, men tänkte att nån klok här säkert vet vad problemet är! :)

Skulle uppdatera hästlicensen för i år, tänkte impuls-anmäla till en tävling nästa helg. Hästen hade licens förra året. Jag lyckades lösa en meetinglicens till mig, men vid hästens licens tog det stopp?
För att beställa den måste jag söka upp ägare bland registrerade på TDB, men jag finns inte med? :confused: Är inloggad på mitt eget konto, så rimligen borde jag ju finnas som kontoinnehavare... :D
Klickar jag in på hästen står jag som ägare. Ska ringa på måndag om jag inte får löst det innan, men tänkte att nån klok här säkert vet vad problemet är! :)

Prova att söka dig själv på personnummer och om den inte söker direkt så kan det hjälpa med ett mellanslag efter sista siffran.

Men om du går in på din häst på Tdb, står det inte uppdatera/ Aktivera licens där?

Tack för hjälpen! Hade dock testat båda era förslag ;) På personnummer fanns det ingen träff ens på bara datumet... Och även när jag gick in från min häst och skulle uppdatera/aktivera så var jag tvungen att ange ägare...

Lyckades dock till sist! Fick söka på halva mitt namn + byn jag bor i (inte gatan...) Så nu är vi anmälda till på lördag, bara att börja gräva fram alla tävlingssaker från förrådet... :crazy:

Liknande trådar

Träning Hey alla kunniga! Har köpt mig min första alldeles egna häst nyligen som treåring (-16) och funderar nu lite på framtidsplaner. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 043
Senast: MiniLi
·
Ekonomi & Juridik Ska registrera ägarbyte på nyaste pållan, men det krånglar...r MÅSTE ägarbytet registreras för att få tävla med hästen? Kan man...
Svar
2
· Visningar
1 409
Senast: busigdemon
·
O
Hästvård Dvs vad gör man när man får medicinutskrivet sent en eftermiddag före helgdag och kommer till apoketet och medicinen inte finns...
Svar
13
· Visningar
1 355
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama