Problem med gmail, någon som känner igen?

S

Scaramouche

Kommer inte åt min mail, problemet började för en stund sen.

Webläsaren laddar en sida, för att gå över till att ladda en annan sida, för att gå över till att ladda en tredje sida, sen står det att den laddat klart, sen börjar den ladda den första sidan igen osv i en evighetsloop. Alla sidornas adresser är långa med en massa bokstavskombinationer och börjar med google.com eller mail.google.com. Jag har haft det här problemet en gång tidigare när jag satt vid en annan dator. Vid det tillfället bytte jag dator (till den jag sitter vid nu) och då fungerade allt som det skulle.

Jag har Explorer.

Sv: Problem med gmail, någon som känner igen?

Har det fortsatt? Jag kollade nu, för mig funkade det som vanligt. Har aldrig haft några störningar över huvud taget med gmail.

Ja problemet kvarstår. Jag tror att det är något med webläsaren (och kanske någon uppdatering/plugin) i kombination med gmail som buggar, inte gmail i sig. Borde jag försöka med Mozilla kanske?

låter som en bra ide!

Jag installerade Mozilla och sen testade jag en gång till med Explorer - och då funkade det! Tänk vad lite utpressning kan göra :D

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 800
Senast: Anonymisten
·
IT & mobiler Hej! Senaste dagarna har jag haft problem med Gmail appen när jag ska skriva mail (alltså på mobilen). Den hackar jättemycket så att...
Svar
3
· Visningar
586
Senast: Acto
·
Hundträning Har en söt liten chihuahua som tidigare bajsade inomhus ofta men efter mycket ansträngningar blev hon bättre och började visa tydligt...
2
Svar
35
· Visningar
6 497
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden