Problem med brunstigt sto

Sv: Problem med brunstigt sto

Min connemara blir extremt kär i allt och alla när hon är brunstig men inte så att hon inte går att hantera, tvärtom. Allt är underbart :love:

Och intressant nog blir min supertjuriga welsh cob likadan. Hon umgås med de andra stona, de kliar manke och står gärna tätt tillsammans. Får se om det håller i sig nu när hon börjar gå ur brunsten, hoppas det. Ridmässigt är det ingen större skillnad, lite mindre benägen att lämna gården bara.

Det är så himla skönt!

Liknande trådar

Ridning Mitt sto har inte visat brunst så tydligt tidigare de år jag ägt henne. Jag har sett henne blinka lite någongång och hon har första...
Svar
14
· Visningar
6 232
Senast: Fenestra
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
4 414
Senast: pews1972
·
Dressyr Har ett halvblods sto som haft problem med galoppen under många år. I samarbete med min tränare har vi skyndat lååångsamt. Idag kan hon...
2
Svar
36
· Visningar
4 905
Senast: Cha9
·
Träning Halloj! Har en helt fantastisk 3åring som verkligen är mitt allt! Jag har haft honom i snart 6 månader och jag red in honom för 5...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 756
Senast: Eliteanka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar