problem med att öppna filer.

daymint

Trådstartare
Studerar på distans och har ett stort behov av att kunna bifoga filer med hotmail vilket går bra men sen när de ska öppnas(skickas som word dokument )kommer det upp en ruta att filen inte kan hittas i words,snälla hjälp måste kunna skicka in inlämningsuppgifter via mail,trycker jag däremot på spara fil så går det att öppna den .Hjälp ngn datakunnig!!!:crazy:
 
Sv: problem med att öppna filer.

Jag har bara sparat de bifogade filerna först innan jag öppnat dem. Aldrig öppnat dem via hotmail... Varför inte spara ner dem först då???
 

Liknande trådar

J
IT & mobiler Jag håller på att ska göra en webbplats med ett enkelt bildspel, där användaren kan välja bilder med checkboxes och sedan, genom att...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: Fanzia
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 724
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Min dator mår synnerligen obra. Den har mått bra tills igår kväll, då jag satt och surfade och skulle ladda in lite bilder från...
Svar
2
· Visningar
1 205
IT & mobiler Har två bilder i pdf format som jag har roterat och vill spara ändringarna i men jag lyckas inte. Hjälp snälla. Enda spara som finns är...
Svar
5
· Visningar
901
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp