J

JohannaG

Behöver lite hjälp... Är det någon som vat vad Prix är för ngt?? Ska ta en häst på foder som käkar prix, men det verkar inte finnas någon som vet vad prix är, eller har hört talas om det tidigare :confused:. Finns det någon som kan förklara för mig vad detta mystiska foder är för ngt??

Har också hört att gurkmeja ska vara bra för lederna, nån som vet om det stämmer??

Sv: Prix??

Det är inget mystiskt med detta foder.Är ett helfoder som ingår i foderserien Racing.Du kan läsa mera på www.finskafoder.com klicka på produkter och häst så står allt om detta foder och deras andra foder.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 556
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 109
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 949
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka