priskostnad för inridning av häst?

B

Balans

jag undrar vad som kan vara lagom pris att betala för att få en 8 årig travhäst inriden och grundriden av en bekant som inte har någon utbildning, men erfarenhet av inridning och tillridning. hästen kommer inte stå uppstallad utan endast dynget runt i hage i ca en månads tid.
prisförslag mottages tacksamt.

Sv: priskostnad för inridning av häst?

Nar jag har haft hastar pa inridning har jag tagit 4000:- i manaden. Har ej dokumenterad utbildning, men mkt goda referenser.

helinackordering.

skulle kuna tanka mig att ett rimligt pris for dig ar ca 2000 kr. da i mitt fall jag raknat pa att 2000 kr = stallhyra och omkostnader och 2000 kr till mig.

Sv: priskostnad för inridning av häst?

tack för svaret, låter vettigt. :)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som...
2
Svar
34
· Visningar
4 401
Senast: QueenLilith
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 670
Senast: AbCdE
·
Hästvård Undrar vad ni har för erfarenhet av att överklaga ett beslut hos Agria? Vi har en häst som blivit ”utdömd” av veterinär. Veterinären är...
2
Svar
31
· Visningar
4 117
Senast: TinyWiny
·
Träning Jag har en häst som är mer påverkad av andra hästar än de tidigare hästarna jag haft. Lite tydligare förklaringar om olika situationer...
Svar
7
· Visningar
2 617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka