Prisfrågor

*star

Trådstartare
Behöver hjälp med lite prisfrågor.
Vad kostar: krafft energi, krafft sport och groov samt hippo champ?
Tacksam för svar! :smirk:
 
Sv: Prisfrågor

Varför ringer du inte och frågar närmaste försäljare istället? Mina priser behöver ju inte gälla där du bor?! Det går snabbare och blir mer korrekt om du ställer frågan till de som har svaren istället för på ett allmänt internet-forum.
 
Sv: Prisfrågor

visst kan det variera, men det skiljer väl ändå inte så himla mkt?
Har också för mej att det har förekommit innan att man frågar om priser? Vill man fråga här istället för att ringa så gör man ju det :mad:
Förresten är det för det första hur krångligt som helst att ringa eftersom personalen som jobbar där krafft- produkterna finns måste gå en halv km om de inte har priserna i huvet o de har dom inte kan jag säga! :eek: Dessutom är dom inte så j*vla snabba, så ska man räkna upp allt o så ska dom leeta o bläddra o så hittar dom de inte ändå?
Det är väl bara att låta bli o svara om du inte har nåt o komma med som jag vill ha svar på?? :devil:
 
Sv: Prisfrågor

Grov kostar ca 160-170 kr. De andra sorterna vet jag inte..
Sök här på forumet! :idea:
Det var uppe en tråd för inte så länge sedan med priser på ganska många av kraffts produkter.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
845
Senast: MiniLi
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 765
Senast: Bee
·
Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 599
Senast: Fazeem
·
Foder & Strö Jag har fått rekomenderat av kraffts foderrådgivare att de muscle up efter förra årets hö analys. Men nu har priset gått upp och en...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 947
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp