Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tänkte börja fodra med Mustangs foder i höst. Undrar vad ni betalar för det? Det mest aktuella är väl müsli original. Är det prisvärt? Hur mycket ger man per dag?
Har ni analys på det hö ni kommer att fodra med till hösten?
Det är ju den allt hänger på, hur mycket ni ska ge och om det fodret ens passar till det hö ni kommer att ha.
Självklart ska jag ge det om höanalysen tillåter. Men om den nu gör det så är Mustang en av "kandidaterna" till höstens foder. Så jag vill bara veta kostnaden.
Jag betalar 140kr för 20kg Mustang müssli orginal alltså blir det 7kr/kg. Hur mkt du får ge beror ju på ditt hö. Själv hade jag väldigt bra hösilage o gav 1kg Mustang till varmblodet.
Tycker att det är ett foder i dyraste laget men jag har många hästar så det blir inte ekonomiskt för min del.
ger betfor och mustang, betal 141 kronor för musli orginal, min hästar älskar det och det är det viktigaste, han får mat beroende på hur mycket hasn arbetar, går på lösdrift.
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.