pris på lucernpellets?

Jag betalar 110 kr för mina lucerne pellets (25kg) har både haft Kraafts lucerne pellets och Lantmännens tror jag att de andra var,

Hur kommer det sig att det skiljer så mycket i pris på Lantmännens olika butiker i landet?

85 kronor och 115 kronor för samma sak det blir ju en del i längden. :mad: Som också vill bo där det är billigt! :cool:

Skulle tro att det kan ha med lokalhyror att göra bla. Ett litet skjul mitt ute i ingenstanns är säkert betydligt billigare än en lokal mitt i smeten :D

hmmm kanske, men jag har ett litet "skjul" i ett litet samhälle i närheten också och dom är ännu dyrare. Dom har ju inte lika stort kundunderlag. Så du ska nog vara glad över din butik.
Lite skumt tycker jag det är ändå.

Sv: pris på lucernpellets?

Jag betalar 122:- för Krafts lucernpellets (Granngården, Trånås).
Låter dyrt, borde kanske köpa någon annanstans...

Kl*

130 kr för kvarnbysfoder 30kg.

Kram

Var köper du detta ? jag köper också Edel fast ruggans mycket dyrare - det kan vara värt att åka en sväng norröver...

Jag var in på deras sida o tittade, men hitta inte om de har lusernhack också. Vet du om det finns där? pris?

Fy, 122kr för 25 krafft lucern på odal. Kanske dags att titta på andra ställen, enda problemet är att jag inte känner till så många andra försäljare.......

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 156
Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 549
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
671
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
1 023
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka