Pris på Glucovett?

S

San Q

Jag har precis hittat ett ställe som tar 550:- för Glucovett (900g) + 130:- i frakt, d v s 680:- allt som allt. Är det ngn som vet om det är ett bra pris, eller var man kanske kan hitta det billigare?

Sv: Pris på Glucovett?

Jag har betalt 598 kr inkl frakt. direkt till återförsäljaren (tillverkaren?) i Helsingborg. Betalar i förskott och får paketet i lådan nästan med "vändande" post. Jättesmidigt. :bump:

Sv: Pris på Glucovett?

Finns billigare, 463 kr för 900gr, 510 med frakt här.
Kan inte uttala mig om produkten men det ska innehålla liknande ingredienser som Flexijoint som jag har goda erfarenheter från, funkar bra på min hund som har konstaterad artros. Men han får även antiinflammatoriskt som stödmedicinering så 100% säker kan jag inte vara att det hjälper med enbart Flexin.
Mvh/Somi

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 237
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Har blivit helt besatt av gamla jugend sängbord med marmorskiva, precis som resten av Sverige. :D De verkar svåra att få tag på och går...
Svar
4
· Visningar
444
Senast: Wysiwyg
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 862
Senast: Roheryn
·
Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Cactus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras
  • Lämna valp ensam