Pris på dressyrhäst

Status
Stängd för vidare inlägg.
B

backafall

Pris på Dressyrhäst - 6 år

Flera här verkar ha bra koll på hästmarknaden och jag undrar nu över pris på ev ny häst. I vilken prisklass ligger en 6-åring som är tävlad msv unghästklass och har kvalat till Breeders? Ingen superstjärna men en bra häst med 7-8 mässiga gångarter. Halvblod av bra typ och ca 170 cm.

//tess

Sv: Pris på dressyrhäst

Priser på hästar är i stort sett omöjligt att diskutera fram på ett diskussionsforum, då prissättning är individuellt och oftast beroende av flera faktorer.

Kön
Stam
Ålder
Hanterbar (typ: veterinär, hovslagare, lastning, uppbunden osv)Utbildning
Tävlad

Därför brukar vi be, de som är intresserade av hästpriser, att läsa annonserna här på bukefalos och jämföra hästar och priser, i den kalibern de söker. Detta för att slippa få enbart trådar med hästprisfrågor.

Med vänliga hälsningar

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Hej! jag har efter mycket om och men börjat leta efter en ny kompis att tävla och träna dressyr med. Jag har kollat runt på diverse...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 715
Senast: Kristall10
·
Hästmänniskan Varning för långt inlägg, läs gärna allt innan svar. Lite bakgrund om mig som kanske gör det lättare för er att hjälpa mig och kunna ge...
Svar
8
· Visningar
1 830
Senast: Verdandi
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 593
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 722
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix