Pris på betäckning med Irco mena?

Bellini

Trådstartare
Satt och kollade lite på nätet och läste att ston med föl vid sidan är lämpliga att seminera med fryst. Då tänkte jag att (om allt går som det ska förstås) så kan vi inseminera stoet ( som ska betäckas med QE nästa vår), med Irco Mena året efter. Frågan är bara vad det skulle kosta! Någon som vet? Måste planera ekonomin i god tid :smirk:

Sv: Pris på betäckning med Irco mena?

Tack för länken! Var mkt billigare än vad jag trodde... :)

Av någon konstig anledning hittar jag inte Irco Mena i det där bladet... :confused:Och jag vill ju oxå veta priset...
Kolla gärna när tråden skapades, så får du svar på varför du inte hittade något där... :idea:

Trodde inte heller han var så billig. Mycket fin häst och har tävlat några trevliga avkommor efter honom.

Liknande trådar

Avel Har ju ingen häst men iom mitt tidigare avelsintresse fick jag frågan om vem jag skulle använda på ett sto. Till saken hör att stoet...
Svar
5
· Visningar
1 251
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen...
2
Svar
34
· Visningar
5 311
Senast: ginnies
·
Avel Detta är förutsättningarna: Jag har en hingst med något annorlunda färg som är född 2014, egen uppfödning efter föräldrar med stamtavla...
Svar
6
· Visningar
1 873
Avel Jag behöver lite input från avelsfolk, någon som inte är så färgad av individen som jag är... Men först lite bakgrundsinformation. Jag...
Svar
15
· Visningar
2 269
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hjälp!
  • Valp 2025