Ack, så svårt det ska vara. Min ekonomi kommer ju att förändras när jag flyttar och jag har bestämt mig för att stryka en ridlektion i veckan till förmån för sparkontot. Haken är att bestämma sig för vilken av de två lektionerna jag ska behålla. Ridmässigt så ger tisdagslektionen mest, men jag tycker bättre om ridläraren som håller torsdagslektionen. Tyvärr måste jag offra hoppningen i den gruppen för den är full med tanter som inte vågar hoppa och då får jag anpassa mig. Svårt val, känns det som, då jag inte riktigt gillar ridläraren som har tisdagslektionerna.
Sen har jag så smått börjat att packa inför flytten. Hittills är det bara bokhyllans innehåll som gåtts igenom. Spara, kasta, sälja eller ge bort? Det är något jag kommer att få svara på rätt många gånger framöver. Jag avskyr att flytta och tyvärr lär det här inte bli sista gången heller.
Sen har jag så smått börjat att packa inför flytten. Hittills är det bara bokhyllans innehåll som gåtts igenom. Spara, kasta, sälja eller ge bort? Det är något jag kommer att få svara på rätt många gånger framöver. Jag avskyr att flytta och tyvärr lär det här inte bli sista gången heller.