Prestige sadlar

B

bubbel_queen

Hur är dom i bommen? Kan någon som kan saga i ordning vilken modell som är rakast till vilken som är mest svängd?!

Sv: Prestige sadlar

Överlag är de väl ganska svängda (inte Stübben-svängda, men inte heller plankraka), jag kan bara svara för min modell, Versaillen och den tillhör de rakare.

Tack så mkt! Var på sadelutprovning härom dagen o det blev en Versaille. Mkt nöjd är jag iaf!

Skulle tro att dte är Silver star och den "vanliga" modellen av golden star!

*kl*

Vill också veta angående prestige sadlarna.. Hur pass svängd/rak är meredith sadeln? Nån som har erfarenhet av den?
Bilder?

Vilka är rakast?

Liknande trådar

Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 235
Utrustning Ni får gärna hjälpa mig med mina sadlar. Jag blir inte klokare av att googla runt. Jag har en Equipe Linnea med märkning ”+2 M från...
Svar
1
· Visningar
160
Senast: MiniLi
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: MJLee
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 321
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka