Prestige Red star?!

Jaxonmaxon

Trådstartare
Letar hoppsadel nu och dök på en Prestige Red star? Har aldrig hört talas om en Red star, bara gold,silver och green...

Är det felskrivet eller finns det en röding? :)

Sv: Prestige Red star?!

Inte en aning, men den finns ju inte med på Prestiges hemsida.

Jodå, red star finns!
En häst jag red in hade en sån, under kåpan stod det Red Star på bakvalvet stod det Appalosa Italy har jag för mig och den hade ingen vit kant.

De är trevliga att rida i, trevligare än golden, inte lika hala och plastiga.

Wohoo fräsigt...
Du har inget mer att säga om den sadeln? Är dom ungefär lika i passformen som GS?
Prövade en GS i söndags, efter 20 m och 2 bockningar satt jag av. Den var inte uppskattad, SÅÅÅÅ dåligt låg den inte men uppenbarligen var det något som felade.

Är det inte Red star som är deras allroundmodell? Eller vad heter den i annat fall?

Den har mycket stöd och smal midja, kanske lite väl djupt säte för min smak men faktiskt den trevligastre prastigen jag suttit i enligt mitt tycke!
Allrounden heter ju silver star så den är det inte, det skall vara en ren hoppsadel.

En väldigt trevlig, välarbetad, äldre hoppsadel helt enkelt :)

Liknande trådar

Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 320
Senast: Anna-KarinO
·
Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 392
Senast: Fibusen
·
Kultur Något jag kom att tänka på när jag tittade på Luciamorgon i morse är vilken enorm mängd svenska julsånger det tycks finnas. Då menar jag...
Svar
8
· Visningar
1 031
Senast: Hedinn
·
Hoppning Background för jämförelse: Jag brukade träna hoppning för MÅNGA år sedan. Det var fredag kväll. Det var en ponny grupp innan oss och vi...
2
Svar
27
· Visningar
4 404
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?