Presenttips!

Dullknives

Trådstartare
Min mamma fyller år snart och jag har i n g e n aning om vad jag ska ge henne i present. Hon jobbar heltid, kommer hem och hushållsfixar nödvändigheter och den tid som blir över spenderas i soffan med mobilspel.

Hon har alltså inga intressen. Absolut inget smink eller annan hud/kroppsvård. Ointresserad av heminredning. Bär inga smycken. Ointresserad av kläder osv.

Sitter ni på något bra tips? :D

Kolla in närmsta gårdsbutik/annan med utbud på lite finare vanliga varor. En fancy chokladkaka, lokalodlad sylt till gröten, en kul dryck etc. Många gånger finns dessa även i begränsat utbud på större matbutiker.

Någon aktivitet (kanske ihop med dig)? Middag på någon mysig restaurang? Kanske någon teater eller stand-up om hon gillar något sånt? Jag tänker något som bryter vardagen lite. Personligen tycker jag att upplevelser och kvalitetstid ihop med nära och kära är bättre än massa prylar.

Ett paket med mysiga filtar, en kopp för gott dricka osv med fokus på mobilspel i soffan. Att sitta och mysa medan hon spelar? :)

Nått hon vill ha i mobilspelen eller presentkort på nått liknande?

Kanske nån tidning med det temat och nått extra gott att äta/dricka när man läser den tidningen?

Liknande trådar

Äldre Min första sån här tråd någonsin tror jag. Min mamma fyller år om en vecka och blir då 44 år. Och jag har inte den blekaste aning om vad...
2
Svar
22
· Visningar
1 257
Senast: susanne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar