Presentkorg till våra snickare, tips?

O

only me

Vi vill ge våra snickare som byggt vårt hus någon present som tack. Vi har tänkt oss några olika finare ölsorter, ölkorv, choklad och kasnke något vin. Tips på "ge bort" viner rött eller vitt?

Verkar mina förslag bra eller ska något bort? Och tips på något mer som passar till killar i 20-35 års åldern?
Och vad ska jag ge bort present i? En korg känns i så passande till killarna kanske en hink?

Är så svårt eftersom man inte känner dem privat.

Tips tack!:)
 
Sv: Presentkorg till våra snickare, tips?

Tycker det är en bra idé, de lär känna sig uppskattade! :bow:
 
Sv: Presentkorg till våra snickare, tips?

Angående vad du lägga mat och dryck i så tycker jag att det låter bra med en hink (murspann, kanske?)! När jag gav glögg och godis till mina hovisar packade jag grejerna i en "tubtrug" som jag hade lagt en fleecefilt i.
 
Sv: Presentkorg till våra snickare, tips?

Om de är killar i den åldern så känns vin kanske inte så passande?
Jag hade hellre köpt några fler olika sorter av udda/finare öl eller kanske nån whiskey, har för mig jag sett lite mindre whiskey flaskor - det känns mer grabb-anpassat!


Håller med om att det var roligare idé med en hink/murar spann!
Glögg går ju också stoppa ner - om det går att köpa nu? (jag har letat på ica utan resultat) Godis går alltid hem, kanske något mer än choklad?
Hembakt funkar ju alltid, kanske ett påse kanelbullar? :)

Ett par nya arbetshandskar inför vintern?

Jag tycker sånt är kanon och brukar försöka ge åtminstone något litet till folk som ställt upp eller gjort nåt speciellt under året!
I år har vi på jobbet bestämt att ge en korg till verkstaden vi använder eftersom de alltid gör sitt bästa för att hjälpa oss även om de inte har mycket tid samt en till en av natt personalen på ena terminalen som alltid lastar vår bil om man hinner, sånt är värt så mycket att det vill man ju gärna visa uppskattning för!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Okej Buke, jag behöver tips och idéer. Jag ska åka bort nästa vecka och min mamma ska passa min katt. Hon kommer att åka över till min...
2
Svar
23
· Visningar
1 899
Senast: Zinfernia
·
Fritid I min familj har vi numera lagt ned det där med julklappar, men oavsett traditioner eller vad som gäller inom den närmaste familjen kan...
Svar
16
· Visningar
1 005
Senast: Sleepan
·
Äldre Jag har ett par bjudningar framöver, samt att det snart är jul och hela den "faderullan" med en liten extrapresent till nattmatten och...
Svar
10
· Visningar
9 065
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp