Presentförslag till gravid

Nebraska

Trådstartare
Vill gärna ha förslag på vad man kan köpa för runt en femhundring som kan ge lite vardagslyx. Inget ätbart eller presentkort.

Ska det vara en present som anknyter till graviditet på nått sätt eller mer "bara" en present till personen? Tänker du kan göra en present korg med lite olika saker kanske, du kan hitta bra produkter på feks eleven.se eller i butik tex åhlens. Dom har massa bra och stora märken :)

Hade köpt ett gåvoset från Rituals, fina lådor som det brukar vara bra pris på nu till jul. Brukar innehålla duschcreme, scrub, lotion och lite annat. Duschcremen tycker jag är helt underbar :love:

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
649
Senast: Hajfisk
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
762
Senast: WildWilma
·
Fritid Kära buke, jag behöver ett julklappsrim eller en rebus senast ikväll! Julklappen gäller ett presentkort på äventyrsbadet Kokpunkten samt...
Svar
2
· Visningar
625

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka